Dienstverlening

Fadagosheltie richt zich op midden en hoger commercieel, algemeen en functioneel kader (zowel lijn- als stafposities) in de volgende branches:

  • Callcenter / Customer Contact
  • ICT veelal gericht op Customer Contact
  • Zakelijke Dienstverlening binnen de Customer Contact branche

Het gaat doorgaans om kandidaten met een hbo/academische opleiding; professionals die over een minimaal vijfjarige succesvolle bedrijfsmatige ervaring beschikken in een (of meerdere) van de genoemde branches. De bruto salarisrange (exclusief emolumenten)  ligt doorgaans tussen € 40.000 en € 120.000 op jaarbasis.

Voorbeelden van succesvol ingevulde opdrachten:

  • Customer Care Manager
  • Customer Care Director
  • Business Unit director
  • Helpdesk Manager
  • Business Intelligence Manager
  • Manager Planning & Control
  • (Sr) Project Manager
  • (Sr) Account Manager
  • Quality Manager
  • Corporate Account Manager
  • Sales Executive
  • Senior consultant/partner
  • Account Manager New Business
  • Operations Manager
  • Operational Account Manager
  • Sales Manager
  • Sales Director
  • Commercieel directeur
  • Business Unit Manager

 

De aanpak van Fadagosheltie is globaal in de volgende fasen onder te verdelen:

  • Inventarisatiefase: o.a. opstellen kandidaten- en bedrijfsprofiel, opstellen van zgn. zoekomgeving (targetlist)
  • Offertefase en opdrachtbevestiging
  • Formele start search-traject: o.a. identificeren, kwalificeren en interviewen van kandidaten en sources
  • Voordrachtfase: voordracht van passende kandidaten bij opdrachtgever
  • Sollicitatieprocedure bij opdrachtgever: ook in deze fase blijft Fadagosheltie optreden als ambassadeur en intermediair tussen opdrachtgever en kandidaat
  • Aanstellingsfase: geselecteerde kandidaten ontvangen een arbeidsvoorwaarden voorstel van opdrachtgever. Ook in deze fase kan Fadagosheltie desgewenst als kritische adviseur optreden
  • Afrondingsfase: de niet-geselecteerde kandidaten en evt. tipgevers worden bedankt voor hun interesse en inspanningen
  • Evaluatiefase: voortgangscontrole en tevredenheids- en kwaliteitstoetsing bij zowel opdrachtgever als bij de nieuwe medewerker
  • Zeer vaak resulteert deze aanpak in een nieuwe opdracht voor Hofstad Search, hetgeen de best mogelijke referentie en succesgraadmeter is!